6e dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu 6e dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

6e dag

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

28 Oktober 2012 | Indonesië, Batavia

We komen nog even terug op gisterenavond , het hotel in Bandung had een bbq geregeld , kei gezellig maar ik en nog een paar anderen hebben waarschijnlijk iets verkeerds gegeten ,dus de volgende dag in de trein voelde ik me niet lekker . we zijn s,morgens om kwart voor 5 gewekt om de trein te halen van 7.00 uur . een schitterende treinreis langs de rijstvelden en kleine dorpjes , we zijn uitgestapt in Kroya en met de bus verder naar het bergstadje Wonosobo .Vroeg naar bed gegaan want de kramp werd steeds erger ipv eten ors .Het uitzicht op de vulkanen was schitterend en we sliepen in een sfeervol hotel echt op zijn Javaans .

Dag 7

Weer om kwart voor 5 eruit ( vakantie is afzien ) behalve ik want ik had de hele nacht op de wc gezeten en besloten om niet mee te gaan naar het dieng plateau . Hier is de oudste Hindoe tempel ,dit gebied wordt ook wel klein zwitserland genoemd . Maar over cultuur gesproken , er stond daar een bandje , live een nummer te spelen van onze Frans Bouwer (heb je even voor mij ) !!!! Nadien langs de kraterwand gelopen en gezien hoe alles borrelt en pruttelt en enorm stinkt ! Mij en de anderen die ook in het hotel waren gebleven opgehaald en door naar de Borobudur . Een van de 7 wereldwonderen en prachtig , en erg indrukwekkend . Na het kopen van souvenirs , met paard en wagen een leuke rit gemaakt , met een tussenstop bij een authentiek dorpje waar we hebben gezien hoe de mensen hier leven ! De bevolking is zeer gastvrij en staan ondanks hun armoede positief in het leven . Na weer een busrit van 45 km. in yogjakarta aangekomen in een schitterend 5 stèrren hotel .

we hebben net gehoord dat tante Mia overleden is ,we leven met de familie mee , heel veel sterkte van ons allemaal en een dikke kus , we vinden het erg dat we er niet bij kunnen zijn .

Ps . Andere foto,s volgen

• 28 Oktober 2012 - 19:34

Marco & Rita:

Hoi,hoi,

Fijn om weer wat van jullie te lezen. Jammer Margo dat je ziek was. Het thuisfront had na vrijdag hier ook wat last van het eten ( winderigheid, je Mart smste me al met de vraag wat ik erin had gedaan). Zal die witlof wel zijn waar Ardje zo van houd hé !!!!!!!!!! |Hier verder alles oke, op het overlijden van jullie tante na dan. Doe iedereen de groetjes en ga weer verder met genieten.
    Dikke X van ons

• 28 Oktober 2012 - 19:58

Adwin Verhappen:

Hoi allemaal,

fijn te lezen dat jullie het, buiten wat ongemakjes, zo naar jullie zin hebben.
    Geniet er met volle teugen van.

groeten,

Nancy en Adwin

• 29 Oktober 2012 - 08:01

Miranda En Toon:

Zo lekker met een bakkie op de bank weer een verslag lezen van jullie avontuur,,had van Ard al vernomen dat je niet helemaal lekker was Margo,, nu maar hopen dat het bij deze ene keer blijft!!! Zometeen maar even naar de winkel en kijken wat ik vavavond weer op tafel ga zetten want om zes uur komen er weer een paar eten!!! Heel veel plezier nog samen en ik kijk al weer uit naar jullie volgend verslag,,,, grtj xxxx

• 29 Oktober 2012 - 16:19

Esher:

leuk om jullie verslagen te lezen . margo , hopelijk ben je weer wat opgeknapt.
    zie dat jullie het super naar de zin hebben. Kan me voorstellen dat het wel vermoeiend is. Dat vroege opstaan !!!!!
    op de polkestraat ziet het er ook super uit. Was allang niet meer geweest (excuses) maar wat hebben jullie hard gewerkt. Die balken in het woongedeelte , helemaal geweldig.
    geniet er nog van en we blijven jullie volgen. gr wilfried en esther xxx

• 29 Oktober 2012 - 20:32

Ard:

Hoi schat en Fam .

Het is fijn om te horen dat het goed gaat daar ,geniet er maar goed van want als je weer thuis bent gaat alles weer gewoon door .
    Waar blijven de mooie foto,s ?
    Hier is alles ok alleen heel kou .
    groetjes ard x

• 30 Oktober 2012 - 12:02

Monique:

hallo vakantievierders,

Wat gezellig dat ik jullie reis op deze manier kan mee beleven!
    Het is wel een hele onderneming , zeer intensief qua tijden en reizen, maar dan heb je ook wat!!

Anitra wij zijn gezellig met frankie weg geweest en alles is in orde op het thuisfront.
    Mede door je lieve zoon Vince.

Ik hoop dat jullie een hele gezellige vakantie hebben met elkaar en dat jullie lekker genieten van alles.

veel liefs en groetjes van Wac en mijxx