Dag 4 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Andy

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

26 Oktober 2012 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal,

Vandaag een rustig dagje aan het zwembad bij het hotel.
Net al een paar foto,s geplaatst. Ons pap is de voetbal international aan het lezen. Wij zijn Margo aan het corrigeren over haar taalfouten in het verslag van gisteren. Zaten ipv zatten. Verrekkes ipv verhees.. Vanavond nog wat eten in de stad en dan op tijd naar bed, want morgenvroeg moeten wij om half 6 ons bed uit om de trein te halen naar Wonosobo.

Groetjes van ons allemaal en tot de volgende keer

• 26 Oktober 2012 - 09:42

Ard :

hallo fam

De foto,s zijn mooi en volgens mijn hebben jullie het wel naar jullie zin .
    er zit een foto bij die er dan weer niet op moet !!!!!!
    hier is alles goed ik ga vanavond bij marco en rita eten ,we worden om 18 uur verwacht .
    groetjes ard xxx

• 26 Oktober 2012 - 10:21

Miranda:

He hallo

mooie foto's vooral een foto is echt goud waard ( hahahahaha ARD )
    pak nog een slaapmutsje en voor dadelijk welterusten xxx

• 26 Oktober 2012 - 10:26

Natalie:

Hallo Allemaal,
    De foto's doen me wel heel erg terugdenken aan thailand, maar dat zou Andy ook wel vinden. Super gaaf daar. En wat Ard ook al zegt jullie hebben het naar je zin daar. En ik red het hier ook wel met de mannen. Ik doe me best om Margo te evenaren met alle werkzaamheden, maar dat gaat me niet lukken. Sorry Margo :( Maar goed ik ga maar weer aan het werk. Geniet ze en veel plezier in de trein.
    Liefs Natalie xxx

• 26 Oktober 2012 - 10:54

Frank En Vince:

Hoi allemaal,

Leuke foto's, behalve die ene, maar het is gelukkig aan de andere kant van de wereld haha. Veel plezier xxx

• 26 Oktober 2012 - 14:20

Dick En Anita:

Hallo,

het klopt de taalfouten zijn niet mis...............ondanks dat jullie niet in een klein hokje zitten( zoals ik gedaan heb)blijft het toch een leuk verhaal om te lezen.
    In het vorige verslag stond dat ons Pa er mooi bij lag...............maar ja, dat was het graf van ons opa.
    Wel fijn dat jullie er geweest zijn.De trein, een van de mooie ervaringen............en als je een foto wil maken, gewoon even de deur open doen, kan allemaal, maar wel goed vasthouden, anders donder je eruit.
    nog veel plezier, en geniet ervan, het is voorbij zonder dat je het weet.

• 27 Oktober 2012 - 20:08

William, Brigitte En Eline:

Hoi Andy, Gerard, AnItra en Margo,
    Nog geen week onderweg en al zoveel gezien! Gek wij trekken dikke jasen aan en op de foto's te zien hebben jullie prachtig weer. Komende dagen veel plezier en we lezen jullie verslagen weer!!! Gr. Buuf 47

• 28 Oktober 2012 - 08:01

Mart :

hoi mam

Hoe is het met jullie met ons goed ik hoorde dat je ziek was .
    Gisteren hebben we gevoetbald en wat denk je met 9.1 verloren .
    Ik en papa gaan vandaag naar oma Greetje .
    En we gaan oma Jo op halen want ik en pap gaan vandaag skie 3 uurtjes of zo (denk dat het moeilijk word na die jaar miet geskiet )

gr mart