Dag 11 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

02 November 2012 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal,

Hier is alles ok , gisteren een hele lange dag aan het reizen geweest ,s,morgens vroeg weg zoals jullie hebben kunnen lezen . We hadden een hele vieze trein , we hebben tijdens de treinreis dus ook geen foto,s kunnen maken omdat we niets zagen door de ramen . Nadien met de bus nog 140 km naar Batu . We hebben onderweg een lokale markt aan gedaan en wat ons opviel zijn de prachtige planten die ze hier verkopen en dit zijn bij ons kamerplanten ! De hele groep was blij dat we eindelijk in het hotel waren . We hebben hier leuke kamers met uitzicht op een betoverend mooie Japanse tuin. S,avond met de hele groep gegeten in het restaurant van het hotel met een heerlijke echte cappuccino. Toen we naar bed gingen stond ons een verrassing te wachten , een groot insect ( misschien een kakkerlak ) sprong achter mijn bed weg . Wij helden ons Andy gehaald maar we konden hem niet meer vinden ! Ik heb mijn bed verplaatst naar de andere kant van de kamer , maar erg onrustig geslapen .

Dag 12

Vanochtend lekker uitgeslapen en naar het zwembad geweest ,daar hebben we een massage geboekt voor een uur en een kwartier met scrub behandeling voor omgerekend €12 , was erg lekker ,ons pap heeft er ook van genoten .morgen het laatste stuk met de bus door Java en dan naar Margo.s Utomo ( een liefelijk hotel midden in de rijstvelden .

Dag lieve mensen xxxx

• 02 November 2012 - 14:29

Hermien:

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Margo een tip als je weer z'n beest ziet.
    Haarlak of deo op spuiten. Dan zijn ze flink versuft en kun je ze opruimen.
    Verders geniet nog maar lekker van al het moois .
    Groetjes hermien

• 02 November 2012 - 16:14

Miranda En Toon:

He hallootjes

Leuk weer iets van jullie te horen,,, misschien een optie om een treinbedrijfje op te zetten daar,,,hahahahahahaha hier is ook alles oké het valt alleen met bakken naar beneden maar ach daar is het herfst voor,,,net weer boodschappen gedaan want maandag opent restaurant de vier linden voor de laatste keer haar deuren ( wel moeilijk hoor voor zoveel mensen koken,,heb te weinig pannen maar kei gezellig met negen aan tafel ) nou jullie gaan bijna de laatste week in dus ik zou zeggen Musketiers geniet er nog lekker van dikke knuffel xxxxxxxx

• 02 November 2012 - 16:39

Adje Nelly Vos:

Nou vakantiegangers,ik moet vaak aan jullie denken zo gezellig jullie samen en mooi weer erbij,ja dat missen we wel.P.S. Anke en Mano hebben vandaag om half 11 een gezonde dochter gekregen zij heet Femm,alles goed met moeder en kind.
    Vele lieve groetjes van de vosjes en tot het volgende bericht.

• 02 November 2012 - 17:44

Natalie:

Hallo lieve mensen,
    Leuk om weer eens iets te lezen. Jullie maken wel wat mee en kunnen er dadelijk na de reis een heel boek over schrijven. Hier is alles oké, lekker alleen en even tijd voor mezelf. Lig lekker in bad en ga dadelijk uit eten. Wacht weer met spanning op het volgende avontuur :) geniet nog ruim een weekje en tot volgende week. Knuffel aan iedereen xx

• 04 November 2012 - 08:54

Ard:

Hoi schat en Fam

Het is fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben daar .
    ik zie wel aan de foto,s dat het heel mooi daar is .
    Hier is het echt herfst weer ,zaterdag hebben we de hele dag regen gehad .
    Frank en ik zijn naar de dienst van tante Mia geweest en deze was heel mooi .
    Ons mart heeft gisteren waterpollo het veldt was zo nat en de regen kwam met 110 uit de lucht .
    Verders is hier alls goed .

groetjes mart en ard

• 06 November 2012 - 14:40

Els:

hihihihihi een kakkerlak... Nienke kent nog een dans: de anti kakkerlakkendans....

• 06 November 2012 - 14:40

Els: