Dag 10 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

31 Oktober 2012 | Indonesië, Batavia

selamat jalan (goedemorgen )

Vandaag een lekkere rustige dag aan het zwembad ,we hadden alleen van Fox een lunch buiten ons hotel. Onze koffers moesten om 19 ,00 uur klaar staan ,die reizen ons al vooruit !
Nadien zijn we gaan winkelen bij een groot winkelcentrum , en hebben we in het restaurant gegeten in ons hotel , fish en chips !
Morgenvroeg om kwart voor 5 uit bed om de trein te halen naar Batu . We hebben daar geen wifi , dus we kunnen geen verslagen schrijven met een beetje geluk tot overmorgen!

Dikke kus xxx

• 31 Oktober 2012 - 16:30

Rita:

Hey dinneke en famile,

Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat.
    Pfff en dat noemen ze vakantie...:-) die tijden s'morgens zeg.... haha

en jullie winkelen heel wat af zeg.........

Groetjes en blijf genieten. X

• 31 Oktober 2012 - 16:46

Jeff Aarts:

Hoi Familie,
    Nu eindelijk wat tijd om jullie verhalen te lezen en deze brengen natuurlijk weer herinneringen naar boven van de korte reis die we in het voorjaar hebben gedaan.
    Geniet ervan.

Jeff &Greet

• 01 November 2012 - 09:15

Angelique En Erik:

Hoi pipeloi,
    Mooie foto's, zo te zien hebben jullie het prima naar de zin daar? En die warmte is beter dan hier in de herfst taferelen... bbrrr... Hier gaat het dagelijkse leven gewoon door, Margo, je suikerkindje is al 2 keer gaan wennen op school en doet het. super! Mart komt morgenvanmiddag gezellig weer naar ons. Geniet van alle belevenissen, veel plezier. Ps. Anke is nog niet bevallen......