Eerste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Margo en anitra

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

23 Oktober 2012 | Indonesië, Batavia

Eindelijk , we zijn er !!!!
Na een hele lange reis zonder te luchten ,want we mochten er niet uit in Dubai om half 9 plaatselijke tijd geland in Jakarta.
Na het pinnen van miljoenen roepia,s eindelijk miljonair dus met een omweg naar ons hotel . Extreme armoede gezien , en een grote chaos op de weg . Auto,s brommers tuk-tuk etc. Kriskras door elkaar , hier geld het recht van de sterste .
Na een welkomst borrel in hotel lumire en een welverdiende douche nog even geshopt in een groot winkelcentrum naast ons hotel . Een lekkere kop koffie bij Starbucks , op naarheid welkomst diner van Fox

Tot de volgende keer foto,s volgen als het ons lukt om ze erop te zetten groetjes van ons

• 23 Oktober 2012 - 13:48

Rita:

Oláaaa,

Eindelijk Pfffff dat was een lange zit. Fijn om te horen dat jullie "uit de lucht "zijn. ik had het al vernomen van je menneke. Dus jullie hebben vandaag al je 1e cultuurschock gehad. Vreeemde ervaring hé. Net of je in een snelle film zit. Nou allemaal, nu kan het beginnen!! Nou eet smakelijk en we horen weer snel van jullie. Ik heb vernomen dat de mannen hier ook heerlijk hebben gegeten...... Nou ik heb me menu voor vrijdag al klaar liggen ;-) Genieten vanaf nu ........... XXX

• 23 Oktober 2012 - 13:52

Angelique:

Wat een ervaring zo op de eerste dag he! Vooral foto's maken en indien mogelijk gezellig met ons delen. hebben wij ook een beetje het gevoel op vakantie te zijn ;-) Veel plezier allemaal xxx

• 23 Oktober 2012 - 14:11

Ellen:

Hey hallo allemaal! Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Ik wens jullie heel veel plezier en veel veel quality time met z'n allen.
    Ik ga jullie in ieder geval volgen.!
    Doeiiiii xx

• 23 Oktober 2012 - 14:22

Ard :

Hoi Fam

Ik lees dat alles goed gaat daar en ik hoop dat het eten ook goed is .
    Ik kan niet wachten op de foto,s .
    Hoe is het met mijn schoonvaders gezondheid ?
    En hoe vindt hij het om met de fam weg te zijn ?

• 23 Oktober 2012 - 15:17

Natalie:

Hallo allemaal, ik heb even een kleine aanpassing gedaan van de stad waar jullie nu zijn.
    Er stond dat jullie nog in Veldhoven zijn. Wilde het aanpassen naar Jakarta maar dat is niet gelukt. Er staat nu dat jullie in Batavia zitten. Dus bij het volgende verslag even invullen waar jullie zitten
    Smakelijk eten en slaap ze straks. xxx en spreeks

• 23 Oktober 2012 - 16:46

Miranda:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn,,, dan is kijken op de klok een week of drie over voor mij!!!!
    Geniet van elk moment,, probeer niet te veel na te denken over de armoede er zijn te veel andere momenten waar je van moet genieten ( het is daar nu eenmaal zo )
    Nou Musketiers zet hem op een heeeeeeeeeele fijne vakantie dikke kus voor jullie allemaal xxxxxxx

• 23 Oktober 2012 - 18:04

Linsey Van De Ven:

Hallo Allemaal.

Fijn dat jullie veilig aan gekomen zijn!
    Die uren in het vliegthuig die duren lang ;)

Geniet ervan van de Zon, Wijntjes, Mooie stranden , Vriendelijke mensen en vooral de andere Cultuur daar. Voor dat je weet zit je weer in het vliegthuig naar huis.

Groetjes. Xxx Linsey

• 23 Oktober 2012 - 21:21

Miranda Vd Poel:

Hoi schat en lieve familie

Was vanmorgenvroeg zeer fijn om te horen dat jullie geland waren.
    Dus vanaf nu .....GENIETEN van alles en van elkaar
    En veel foto's maken

Dikke kus xxxxxx

• 24 Oktober 2012 - 16:15

Dick En Anita:

de lange reis, die vergeet je snel als je in dit land rondtrekt, nooit meer zeggen dat het in nederland druk is, als je Jakarta gezien hebt, heel veel plezier..............zeggen wij met een klein beetje jaloezie.
    heel veel groetjes,

• 25 Oktober 2012 - 17:11

Gerard, Andy, Anitra En Margo Hendriks:

Hallo lieve familie <3
    Maak er een leuke vakantie van en let maar niet op alle armoede daar! Nog veel plezier
    Xxxxxxxxxx Anne & Lisa