dag 13 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

dag 13

Door: andy

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

04 November 2012 | Indonesië, Batavia

Gisteravond een geweldig gezellige avond gehad. Indonesiers die Jan Smit en Andre Hazes zingen. Ook hebben we een zanger in ons reisgezelschap die een eigen CD heeft gemaakt en gezongen heeft. Zelfs Gerard heeft de hele avond op de vloer gestaan. ( samen gedanst met onze reisleidster Roos van 77 jaar)
Vandaag een lange dag in de bus 265 km waar we 8 uur over gedaan hebben. Toen een plantagetour gedaan waar werdt uitgelegd hoe bv. koffiebonen, nootmuskaat, cacaobone geteeld worden. Ik ben zelf nog in een kokosnootboom geklommen. Op het einde van deze tour werden we toegezongen door weeskinderen die op deze plantage wonen en door de eigenaar opgevoed en geschoold worden. Voor iedereen hadden de kinderen
zelfgemaakte cadeautjes gemaakt van palmbladeren. foto,s volgen nog, want we hebben hier geen wifi.

Toen naar hotel Margo Utomo.
Midden in de wildernis met een prachtige flora en fauna.
De torren vallen hier uit de lucht natuurlijk weer op het bed van ons Margo.
Voor het huisje van ons Margo hangt een spin ter groote van een hand.
Als we s, avonds zwemmen vliegen de vleermuizen ons om de oren.
Kikkers vinden het ook leuk om samen met ons te zwemmen.

Voor vandaag weltrusten

Groetjes Van ons allemaal.

Dag 14

Vandaag lekker uitslapen. Lag al om 7 uur in het zwembad. Inmiddels zijn we gewend om er vroeg uit te komen. Ook nog even naar het dorpje gewandeld en naar een marktje geweest, waar de kippekoppen en allerlei ingewanden in de aanbieding waren. De geur was niet te harden, maar wel heel erg leuk om een keer gezien te hebben.
Eerst bij terugkomst nog lekker gezwommen ( ik had nog zon gezegd geen bommetje) alles was nat.
Vanmiddag nog een kaartje gelegd en de dag verder rustig algesloten.
Morgen gaan we de overtocht naar Bali maken, dus weer vroeg op.

Iedereen weltrusten

• 04 November 2012 - 16:20

Anne:

Wow, jullie zitten al 2 weken in Indonesië... Gelukkig gaat de tijd snel want ik mis jullie wel! Echt leuk om die foto's te zien die jullie daar maken, en om de reisverslagen te lezen... Geniet nog van jullie laatste weekje! Xxxxx Anne

• 04 November 2012 - 18:38

Mart:

hoi mam

ik hoorde en lees dat jullie het leuk hebben .
    ik hoorde van de spinetjes en andere dieren dat is niet fijn .
    als we thuis zijn dan mogen we nooit radio holandio luisteren en nu gaan jullie dansen en mee zingen op die muziek .
    dan zal ome andy het wel naar zijn zin hebben
    ik hoop dat jullie het gezelig hebben met zijn vieren .
    en nog een weekje te gaan .

tot maandag familie groetjes mart xxxx

• 05 November 2012 - 17:51

Kevin:

Hee jullie 4tjes.

zo te zien en lezen hebben jullie het goed naar je zin!
    Super leuke foto's! Hier gaat alles zijn gangetje, slecht en koud weer!
    Geniet er dus maar van zolang het nog kan!
    Mijn auto heeft het begeven! De automaat is kapot! ( balen dus! )
    Verder wens ik jullie nog heeel veeel plezier en een fijne vakantie!
    Tot snel;)

X kef

• 07 November 2012 - 08:01

Fam. Pauly:

Hoi Margot en familie, wij wensen jullie nog hele fijne avontuurlijke en zonnige dagen toe, geniet ervan!

lieve groetjes karin, freddy, michael en stephan