Voor het vertrek - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu Voor het vertrek - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

Voor het vertrek

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

20 Oktober 2012 | Nederland, Veldhoven

Hallo allemaal,

hier de eerste verhalen van onzeVakantie naar Indonesië. Een nieuwe i pad aangeschaft voor onze verslagen te schrijven van onze reis naar Java en Bali ! Wij de hendriksjes zijn te volgen via onze site.
We hebben er erg veel zin in en er is veel voorbereiding aan  vooraf gegaan ,we hebben een foto van ons mam mee zodat zei er toch een beetje bij is want zoals jullie weten was het ons pap zijn grote wens om met ons mam naar Indonesië te gaan maar dit is helaas niet meer mogelijk geweest!
Nou nog een dag alles bij elkaar zoeken , afscheid nemen en dan beginnen aan onze grote reis , wel lang vliegen hoor , 18 uur met een tussenlanding in Dubai. Daar mogen we even uit het vliegtuig om te luchten zoals ze dat noemen ,alsof we een uur in de wind stinken!
Ons Ard en Martje brengen ons naar Shiphol dus vroeg ons bedje uit want we moeten om 8 uur inchecken en we vliegen om 11 uur.

• 21 Oktober 2012 - 10:57

Marco & Rita:

Beste familie

Wj gaan jullie zeker volgen! Zo gaaf om dit met jullie 4tjs te doen. Wij wensen jullie dan ook een hele mooie, overgetelijke droomreis toe. Maar Margo je bent nu nog niet van ons af want we komen je dalijk nog even knuffelen!!!!

• 21 Oktober 2012 - 11:22

Brigitte Spaan:

Hoi Gerard, Andy, Anitra en Margo,

Wij wensen jullie alvast morgen een hele goede reis naar Indonesië. Wat leuk dat we jullie kunnen volgen!!! Heel veel plezier met zijn 4tjes.
    Groetjes William, Brigitte en Eline

• 21 Oktober 2012 - 11:25

Rob En Mariken:

We gaan jullie zeker volgen!
    Een geweldige ervaring, veel plezier, geniet, ruik en proef!
    Lieve groeten voor jullie allemaal.
    Rob en Mariken

• 21 Oktober 2012 - 14:38

Adje En Nelly Vos:

Beste fam. Hendriks ook wij wensen jullie een onvergetelijke reis ,maar vooral een gezonde terugreis .
    Maak over Ard en Mart geen zorgen ,die komen wel aan hun trekken,wij zijn er voor hun als nodig is.
    Veel plezier en groetjes de vosjes

• 21 Oktober 2012 - 21:34

Marc En Moniek:

Hallo Margo en familie,

Wij wensen jullie een hele goede reis en een hele fijne tijd in Indonesië.
    Geniet ervan !! Wij gaan jullie ook volgen via jullie site.
    Veel plezier !

Groetjes Marc en Moniek

• 29 Oktober 2012 - 16:40

Vince En Janneke:

Hee tante Margo, ome Andy, opa Gerard en Mams/schoonmoeders,

Hoe gaat het daar met jullie? Hebben jullie het na je zin?
    Wat hebben jullie allemaal al gedaan en zijn er nog mooie foto's geschoten?
    Nog veel plezier, wij missen jullie in ieder geval wel erg.

Groetjes en Xx Vince en Janneke