6 november - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu 6 november - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

6 november

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

07 November 2012 | Indonesië, Batavia

Goedemorgen allemaal ,vandaag een lekker dagje aan ons prachtige zwembad ,en we hebben ook nog een duik in de Indische oceaan gemaakt . Het water is gewoon warm .s, avonds met een taxi naar het centrum van Kuta , hier hebben we lekker geshopt en gegeten met een paar reisgenoten .nadien hebben we nog met onze voeten in een bak met vissen gezeten !

Welterusten allemaal xxxxx

Ps , dank jullie wel voor alle lieve en leuke reactie ,s voor ons leuk om te lezen dat jullie met ons meekijken .

7 november

Vanochtend lekker uitgeslapen en rusten gegeten met een beetje motregen , nadien zijn Anitra en ik gaan wandelen en hebben meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een pedicure te nemen , we werden compleet belaagd door opdringerige verkopers , we konden toch geen kant uit want we zaten in de lak. S,middags werden we om 13.00 uur opgehaald voor een excursie , eerst naar een Hindoetempel en toen naar een apen bos waar wel 600 makaken rond liepen . Na apennootjes gekocht te hebben werden we belaagd door de apen , ze sprongen boven op ons . Terwijl ik een foto aan het maken was , van ons pap met een aap op zijn hoofd sprong er een op mijn rug en moest ik zo lachen , dat ik bijna in mijn broek deed !!!!!!!
Ons Andy heeft nog een vliegende hond ( vleermuis ) vastgehouden en een python van 30 kilo in zijn nek gehad . Eigenlijk toch wel zielig ( niet voor ons Andy ).
Daarna zijn we naar Tanah lot geweest , dit is een zee tempel waar we de bedoeling hadden om een zonsondergang mee te maken , helaas was het te bewolkt ,maar toch hele mooie foto ,s gemaakt .Anitra en Andy zijn naar de tempel toe gewaad waar ze door 2 priesters met wijwater gezegend werden en ze kregen rijst op hun voorhoofd geplakt ( geen Lassie toverrijst want die kleeft niet ) .
Na terug komst in het hotel hebben we weer heerlijk Italiaans gegeten , we bestelden spicy tonijn en we kregen spaghetti met ????????? We bestelde tiramisu met cappuccino en kregen Panacotta met expresso ,dus advies , eet nooit Italiaans in indonesie want zelfs de kok wist het verschil niet !!!!!! Wel veel gelachen .

Terug naar ons appartement waar we nog even bij gekletst hebben met de rest van de groep.

• 07 November 2012 - 17:34

Anne:

Wauw, zo te horen is het daar nogsteeds super! Ik ben toch wel heel erg jaloers op jullie.
    Papa durft wel, met die slang haha. ik kan niet wachten om al jullie foto's te zien!
    Geniet nog maar van het weer daar want als je weer terug bent is het bijna 30 graden kouder hier... Xxxx Anne

• 08 November 2012 - 10:04

Joop:

Hoi hoi klinkt leuk, zijn jullie geen leuke mensen tegen gekomen ha ha ? Gr rosita en joop tot zaterdag

• 08 November 2012 - 13:15

Nikki:

hallotjes,

wat een vakantie hebben jullie zeg.
    alle verhalen klinken super leuk. wat hebben jullie al veel gezien, gedaan maar zo te lezen ook gelachen.
    ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's die jullie hebben gemaakt.
    hier word er goed gezorgt voor jullie gezinnetjes, ze gaan met volle magen en extra bakjes eten naar huis, hahaha.
    nog een paar daagjes en jullie zijn weer terug in kikkerlandje.
    dus geniet er van want hier is het koud, vies en nat.
    jullie hebben/hadden het alle 4 verdient.

dikke kus,
    nikki

• 09 November 2012 - 19:46

Hallootjes beste vakantiegangers,

Bedankt voor jullie mooie en humoristiische verslagen. We genieten volkomen mee met jullie belevenissen. Heerlijk als je zo'n reis kunt maken met je familie.
    Die spin die voor de kamerdeur van Margo hing? Wat heb je daar nu mee gedaan?
    brrrrrrrr. Een kakkerlak, oke maar zo'n giga spin zou mij uit de slaap houden! uhhhh mij? Nee. Ons. haha.

• 09 November 2012 - 19:46

• 09 November 2012 - 19:51

• 09 November 2012 - 20:45

Cees En Mientje Van Keulen:

Hallo vakantiegangers,hoorde gisteren van (Tante Joke)over de site waar we jullie op kunnen
    volgen.Toen ik thuis kwam meteen aan het uitproberen, want met de computer omgaan is niet
    mijn sterkste kant. Nu hoop ik maar dat dit bericht jullie bereikt.!!!!!
    De laatste dagen nog meer heel lekker genieten, van zo'n geweldige vakantie.
    We wensen jullie een fijne terugvlucht.