Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Gerard, Andy, Anitra en Margo Hendriks - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerard, Andy, Anitra en Margo

06 November 2012 | Indonesië, Batavia

Goedemorgen allemaal

Gisterenochtend vroeg vertrokken uit Kalibaru en met de bus richting Balie , na 2 uur kwamen we al in de haven aan en konden meteen op de boot , die ook meteen vertrok . De overtocht duurde een uur , en het was heerlijk op de boot ,een lekker windje . We dachten er al bijna te zijn maar 5 uur later kwamen we pas aan in het hotel wat fox reizen omgeboekt had ( het andere hotel werd verbouwd ). Het was een geluk bij een ongeluk , nu hebben we een gigantisch appartement wat normaal €330 per nacht kost , een schitterend zwembad aan de zee . S,avonds lekker aan het zwembad gegeten met life muziek .

Groetjes van ons allemaal

• 06 November 2012 - 07:20

Mart En Ard :

Hoi schat en fam

Fijn om te horen dat de reis weer goed is gegaan .
    Is er niemand zeeziek geworden ??
    Dan is het deze keer niet er dat je bent omgeboekt naar een ander hotel .
    We willen wel foto,s zien dat andy op nederlandse muziek aan het dansen is .
    Ons mart heeft vandaag proef sito maar dat gaat komen .

groetjes mart en ard

• 06 November 2012 - 08:24

Kevin:

Hahaha! Ze zeggen we gaan naar indonesie, iedereen denkt dat jullie met de armoede meeleven. Nee hoor zitte in alleen maar dikke hotels, languit aan het zwembad ligge! En vanaf de boot lekker bruinbakke! #grootgelijk! Geniete!

• 06 November 2012 - 11:03

Rita:

Hmmmmmmm Bali. Met gedachten aan jullie stond ik vanmorgen mijn autoruiten te krabben!!! Gisteren ook al een bruin getinte dochter terug gekregen van een leuk reisje naar de Dominicaan..... Nog een weekje en dan zitten jullie ook weer in dit kikkerlandje met de verwarming aan. Dus genieten,genieten ......
    En wij willen foto's zien!!
    X

• 06 November 2012 - 11:46

Esther:

Nog een weekje en dan zit voor jullie die gigantische mooie reis erop. Volgens mij hebben jullie een vakantie om nooit meer te vergeten als gezin. Ben zeer benieuwd naar de verhalen maar dan live verteld door jullie . Geniet ervan want hier is het regenpakken weer en winterjassen aan . Gr. Esther xxx

• 06 November 2012 - 11:52

Reginald:

Wat een mazzelpikken zijn jullie!
    Vinden het nog steeds jammer dat we omgeboekt hebben,maarja weet alles maar van te voren.vandaag aan het strand gelegen en een stukje gefietst.
    Morgen gaan we een auto tour maken,van 10.00 tot 20.00 uur.geboekt bij fox.
    Veel plezier nog,mischien zien we elkaar nog in Kuta.
    Gr Reginald

• 06 November 2012 - 14:57

Els:

Lieve familie,

Inmiddels de tijd om al jullie verslagen goed te lezen, ik geniet ervan en ooohhhh sjaloooeeeeerrsss. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben aan het thuisfront. Mooie is dat julile dit als gezin zullen delen. Natuurlijk is het heerlijk om naar huis te gaan naar de eigen gezinnen, maar geniet er nog ff van.

dikke kus

dikke kus
    Els

• 06 November 2012 - 16:00

Ad En Nelly Vos:

Ja ja beste fam. hendriks.Het is bijna gedaan met al dat luxe gedoe van jullie ,straks weer in het gelid thuis,niet meer bediend worden en weer zelf koken en weer naar de baas,dus geniet nog maar een paar dagen .Over 5 dagen weer op nederlandse bodem,ok fijn of nie soms,de groetjes van de vosjes.tot maandag

• 07 November 2012 - 11:06

Miranda:

Hoi Allemaal

De laatste dagen voor jullie van deze mooie reis.
    Geniet er nog van.

Anitra en Frank via deze weg willen Naomi en ik jullie feliciteren
    met jullie zoon xx

Heel veel plezier en tot maandag xxx